Terbaik Di Sini

Tuesday, 8 May 2012

Pengumuman Pemenang Contest Ibu Kau Inspirasiku....

Alhamdulillah... Tamat sudah contest yang saya anjurkan bersempena Hari Ibu..... Terima kasih kepada yang sudi menyertai..... Sungguh terharu membaca kisah - kisah tentang ibu yang dikongsikan..... Semoga semua anak - anak yang ada di dunia ini seperti anda yang sangat menyayangi ibu........ 

Ibu yang mengandungkan kita....melahirkan kita....membesarkan kita....... Mustahil kita berada di dunia ini, mengecapi nikmat hidup di dunia tanpa IBU....... 

Bukan senang nak mengandungkan, melahirkan apatah lagi membesarkan..... Pelbagai cabaran, pengorbanan perlu dilakukan.... Jika anak sakit... siapa yang paling risau? Sudah tentu IBU....

Setelah kita bergelar IBU barulah kita sedar...betapa mulianya hati seorang IBU...... 
TERIMA KASIH IBU........ Kasih sayang dan pengorbananmu tidak ternilai dengan apa pun yang ada di dunia ini....... HARGAILAH IBU.......Sementara mereka masih ada........

Kepada NEL...... Jangan cepat menghukum ibumu...... Selidiklah punca kenapa ibumu bersikap demikian... Mungkin ada perkara yang mengganggu emosinya..... Bantulah dia.... Mungkin sokongan anak - anak boleh merubah sikapnya... Jangan membenci ibu...... SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI IBU......

Bagi contest kali ini, 3 orang juri telah dilantik untuk mengadili semua karya anda. Disebabkan kekangan masa mengumpul keputusan daripada juri - juri, keputusan tertunda sehari. Jutaan maaf diharapkan daripada semua....


Juri - juri dengan ini telah sepakat memilih..... mimie.. sebagai pemenang! TAHNIAH!


Saya juga berbesar hati untuk memberi dua hadiah saguhati kepada peserta yang mendapat markah ke2 dan ke3 tertinggi iaitu....... Mrs Amir dan ikhlasazlinda yang berjaya menambat hati juri.....


Walaubagaimanapun atas sokongan anda kepada contest yang saya anjurkan...... Anda diberi diskaun 15% jika ingin membuat pembelian barangan Tupperware di Just Tupperware & U bila - bila masa sehingga 31 MEI 2012...


Terima kasih kepada semua dan teruskan menyokong Just Tupperware & U.

Thank You 1000x..............................


9 comments:

  1. ok terima kasih kepada penganjur n juri2

    tahniah kpd pemenang..

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat ketiga-tiga pemenang. Ingatlah bahawa, " seorang ibu boleh menjaga 3 orang anak TETAPI 3 orang anak belum tentu boleh menjaga seorang ibu"

    ReplyDelete
  3. syukur alhamdulillah..terima kasih yg tak terhigga buat kak gezz dan juri² yg lain..
    tak terkata bila mimi baca entry ni..betul tu..ibu adalah segala-galanye bg kita..
    hari ibu tahun ni mimi harap sgt yg mimi dapat sambut bersama mak yg tersayang..

    terima kasih kak geez.. ^_^

    ReplyDelete
  4. tahniah kepada yg menang... =p=p=p

    ReplyDelete
  5. emm nk bagi details macam mana kak geez?? ^_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. email name,add n hp no ye..... ^_^

      Delete
    2. okeyy kak..sy dah email dah semalam..mekaseh taw kak geez.. ^_~

      Delete